EXPLICA'NS LA TEVA HISTÒRIA

Has tingut problemes per volar amb alguna aerolínia els darrers dies? Explica'ns el teu cas

L'Aeroport del Prat està començant a viure un altre estiu complicat. Els retards i les cancel·lacions estan començant a ser massa habituals. En els dos últims estius els problemes han estat constants i diversos, i aquest any es podria tornar a viure una situació semblant. Per això volem conèixer la teva experiència.

Les vostres històries:

  • David Roselló i Cerezuela

    El vol de Vueling VY3714 de Barcelona a Maó de les 9.40h ha tingut un problema -diuen- de manteniment. Un com ja havia embarcat la gent amb criatures, els han fet sortir. El vol ha quedat retardat tot esperant que el vol següent anés a Menorca i tornés. Finalment hem sortit a les 14.20h 4 hores i 40 minuts més tard!!!! Això sí, ens han donat un val de 12€ per persona per menjar quelcom durant l'espera.
    David Roselló i Cerezuela

  • Àngel

    Vaig anar a Estocolm el passat 13-15 de juliol amb Norwegian i al Prat ens van retenir una bona estona dins l’avió abans d’enlairar-nos, a part que l’embarcament va començar quan havíem de sortir.
    Després vaig anar a Menorca del 15 al 22 de juliol amb Vueling i vam tenir un retard d’una hora a l’anada i un retard d’una hora i mitja a la tornada. Sort que ja fa temps que no confio gens en les aerolínies i assumeixo que el dia que viatjo en avió el perdré amb algun retard “inesperat”. Per no tenir retards ja se sap que s’ha d’anar en tren o en cotxe particular.

  • Enric Ribera

    El club UD VILADECANS venia amb un vol de Amsterdam-Barcelona, de un intercanvi , el billet el vam comprar en el método de VUELING GRUPOS , en concret 51 passatgers, el fet es que vam tindrà un endarrariment en la arribada de mes de 5 hores, per el que fa que ens pertoqui una indemnitzacio de 250 euros per passatger, de moment tot son problemes a l’hora de la reclamació, ja que si be el pagament es va fer el total amb una única VISA, ens obliguen a fer la reclamació de manera individual. Problemes tecnics fa que fins el moment no hem pogut omplir les 51 reclamacions, tot plegat UNA VERGONYA. La informació el client es diferent cada vegada que parles amb la operadora , ja tenim mes de 4 versions a l’hora de omplir la reclamacio, no entenent de que el ser de una compra de VUELING GRUPOS la indemnitzacio també sigui per grup.

  • Paquita Domingo

    Dubrovnik 26/6 Vueling sortida 26/6 a les 15,05 horas destinacio Bcn, cap noticia fins a les 17 h, al final i resumint molt, uns passatgers volaran al dia seguent desde Dubrovnik, altres com nosaltres desde Split, ens posan en un bus i mes de 4 h de carretera passant per frontera de Bosnia arrivant al hotel a les 12 de la nit, ens espera un sopar fred i minim sense cap beguda, a les 4 mati tornar cap al nou aeroport de sortida que esta a 70 km del hotel.Tot aixo sense informacio ni cap deferencia per part de Vueling.Sortim a les 8,20 mati, amb un enlairament abortat a ultima hora i molta por.

  • Eva Delgado Puig

    Vueling, vol cancel.lat
    Dilluns 16, 23:40 Rennes
    Ens comuniquen per megafonia la cancel.lació del vol per raons tècniques quan ja passen uns minuts de l’hora l’hora prevista i portàvem més de mitja hora davant la porta, un espai tancat i asfixiant.
    Passades les 12, un únic membre del personal de l’aeroport es dirigeix amb un fil de veu i sense parlar cap altre idioma que no fos el francès que la cancel.lació és per raons alienes a l’aeroport i que no hi poden fer red!!! Estratègia inequívoca per fer escampar la boira a tots els locals. Ens quedem “els guiris” i després de força insistència ens adjudiquen hotel en un suburbi a l’extrem oposat de la ciutat. L’endemà al matí rebem la re-programació de Vueling: quatre dels membres de la família per Dijous, 19. Una servidora per Dilluns, 23. Una setmana més tard!!!!
    Vueling ens denega alternatives encara que siguin amb escala, decidim cancel.lar i ens retornen els diners de la tornada gairebé a l’instant. Lloguem cotxe per a tornar a casa. 1.100 Km i un dineral que no sabem si recuperarem...
    Indignats!!

  • Marta Padrós

    Dissabte qr val volar a Zagreb amb 2 hores de retard. El vol d'Air Croatia havia de sortir a les 10:45 h i no vam embarcar fins prop de les 12h. Cap explicació. Un cop dalt de l'avió vam esperar més de mitja hora per poder enlairar-nos, ja que s'havia d'esperar a tenir l'slot.
    El comandant es va disculpar i a bord ens van donar un aperitiu.
    A les 15h aterravem a Zagreb.

  • X. Delgado

    18 de juliol vol de barcelona a londres gatwick de les 7:00 del matí. Donen porta d'embarcament, ens posem en fila, fan comprovació de billets i documents... I de sobte ens canvien de porta, el vol es reprograma a les 9:00, hi ha un altre vol d vueling a les 7:35 cap a londres gatwick q enlaira a l'hora amb places lliures però el personal de porta ens diu q no ens poden moure de vol, q checkin tancat (això si una noia q treballa per vueling si és moguda de vol davant nostre). Després d'una bona estona sense informació el vol es reprograma a les 14:00. personalment perdo vol de londres gatwick a vancouver programat a les 12:10 en una reserva de vol independent. Buscar nou vol a vancouver m'ha costat 989 euros. Gràcies vueling.

  • Maurici Santaeugènia

    Jo no he tingut problemes desde fa temps. Tot i que m'agrada viatjar, he de renunciar a algunes destinacions per què no vull estar en mans de tot aquest personal. Entenc el dret de vaga i el comparteixo, però no estic tot un any treballant i estalviant, perquè tingui problemes per anar o tornar de les vacances. Ah. i cada any és el mateix.

  • jep casas

    Bordeaux. 15 de juliol. Vol de Vueling previst a les 19,25. Mentre l'aeroport es una festa, França ha guanyat el mundial de futbol, a les pantalles apareix el vol Delayed. Cap info per part de Vueling. Rasco una mica per la web i l'avio, que venia de BCN per fer el jump de tornada NO s,ha enlairat encara. Surt de BCN dues hores tard. Al final ens enlairem a les 21,35. Mes de dues de retard. Cap info per part de Vueling fins un mail que diu que ja podem embarcar. Incompleixen la seva propia regulacio de donar menjar i beguda si+de 2h de retard. Mentres tant parlo amb gent coneguda per. cambres de Comerç, associacions empresarials usuaris habituals i em confirmen que no es un retard sobrevingut : avaria avions, meteo, controladors, vagues, ...Sino que es un retard "programat" per sobreutilitzacio dels avions i les tripulacions . Venen mes rutes de les que poden servir eficientment. Vergonya.
    I encara tenen la barra de dir-me que no em queixi per un retard de dues hores i pico , que hi ha gent que s'ha quedat penjada sense poder volar !!!

  • Oriol Miquel

    Rayanair :
    Trace nefast per parte del personal delos mostradores. Cap0 informacio del retras (2hores sense justificacio) i les maletes que vam factures, inclos el contexto del mes fill, tírat al Terra al mig de la pista. No hi havien persones on reclamar. Vol el 3/7

  • MARIA MERCE GUASCH

    El dia 9 de juliol el meu company i els meus germans tenien previst sortir d' Eivissa a Barcelona a les 17 hores amb vueling van sortir amb 7 hores de retard van arribar a BCN a la 1 de la matinada.
    A la tornada de BCN a Eivissa el dia 16 de juliol tenia que sortir a les 21 h tmb amb vueling va sortir a la 1 h de la nit només amb 4 hores de retard.
    El fill gran amb la parella i els fills en total 7 havien de sortir amb vueling el dia 16 a les 23:30 h d' Eivissa a BCN i a la 1 h de la matinada els hi van anul·lar el vol , van sortir a les 8:30 h del dia següent. Van dormir a l 'aeroport per poder sortir el matí en el primer vol que els poguessin col·locar perquè tenien que ser a BCN per feina.
    Encara ens falten fer alguns vols més aquest estiu i pensem que a lo millor si anem amb barco a les illes serà més ràpid !!!!

  • Alberto Bertram

    Jo vaig tenir dos dies de retard amb un vol de Barcelona a Dubai pero vaig parlar amb www.reclamayvuela.com i em van gestionar tota la reclamacio, ja que al principi no em volien donar res! Finalment m’han pagat 600€ i totes les depeses de taxis i restaurants q vaig tenir q incorrer durant el retras! Molt content!!

  • Albert usé

    Mes de 50 vols amb vueling, ultim amb 10 hores de retras a milá, la tornada amb 3 hores de retras, el problema es la falta de competencia, he fet reclamacio i diuen que no correspon pq al final despres de 10 h vaig volar i no vaig anul.lar, vergonyos, el personal de terra i cabina correcte, crec que el problema es de organitzacio interna i pocs avions de recambi, si es evident que un avio es rentable si vola no pot ser que el primer del mati a les 6,40 tingui un retras de 20', aixo a la empresa privada es motiu de suficient per despaxar.te, aixo fa molt mal a les nostre empreses i a la imatge de barcelona.

  • Esteve Corbera

    Dilluns 16. Vol cap a Berlín-Tegel programat per les 11.25. No embarquem fins les 14.45. Després l’avió es desconnecta de la terminal i ens deixen 4 hores dins l’avió, només amb aigua, a un lloc allunyat de la terminal i de la pista d’enlairament. Va ser inhumà, sobretot per les families amb nenes i nens. Molts no havíem menjat res des de les 10 am. Ens enlairem a les 18.45, i una vegada ens serveixen el menjar, el cobren es clar. Els entrepans s’acaben i els passargers de les últimes files només tenim refrescs i patates. Aterrem 8h més tard del previst. He posat la reclamació via web. (El vol de tornada el dijous 19, 4h de retard... no tenen vergonya)

  • Úrsula Torrentalle

    Dilluns 16 de Juliol, aeroport de Menorca. Teníem vol cap a Barcelona a les 13:30 h. Hi havia problemes meteorològics, segons Vueling. Si bé és cert que la tempesta del matí a Barcelona va afectar alguns vols, el de les 12:45 va sortir amb cert retard, però va sortir. El nostre ho feia a les 21:30 amb 8 hores de retard. Les cues per info i reclamacions eren eternes i amb poc personal per atendre-les. Un dia perdut.

  • Olga

    Dia 18 de Juliol 2018.
    Teni vol a les 5pm de Vueling de Bcn a Mallorca. M' avisen via mòbil que aquest vol NO OPERA i que em posen en el següent vol disponible, el de les 9:30pm. Retard de 4:30 hores. Al final el vol adjudicat també pateix retard i surt a les 10:30pm. Així que ja són 5 hores de retard. Arribo a les 23pm. He perdut les connexions de transport cap a casa. Vueling no es fa responsable. Mai es fa responsable de res. Faré reclamació online doncs les cues a l' atenció del client de Vueling eran infinites! A veure com responen.

  • German Vilimelis

    Vueling es un desastre. Vueling va decidir cancel.lar "preventivament" el nostre vol Paris Orly - BCN a causa d'una possible vaga de control.ladors que finalment NO es va produïr. Tracte lamentable a l'aeroport. Ara no es volen fer carrec de la indemnitzacio per cancel.lacio de vol... en tramits legals per fer valer els nostres drets. Apart d'aixo, evitarem aquesta companyia en el futur. No tenen ni idea del que significa "atenció al client"

  • Xavier Cabré

    El problema del retard no es només al estiu. Per motius laborals en el periode setmbre 17 - juny18 he agafat uns 50 vols des de BCN amb destinació Europa. La majoria dels vols amb Vueling. Doncs els ultims 14 vols a diferents capitals Europees, tots amb retard, tant a la sortida com a la tornada. Motius, perdua d'slot, congestió aerea a BCN o problemes amb controladors a França. El tacte del personal de cabina de Vueling cap als passatgers va ser correcte.
    La llàstima es que no hi ha competència a Vueling o Easyjet en vols origen-desti BCN, i no es un tema de preus sino d'oferta horaria. Si per horari puc triar Brussels airlines ó Swiss air, no hi ha color amb la comoditat del vol ( el espai al seient de Vueling es indecent ), amb la atenció en cas d'incident del personal de terra ( el personal de terra de vueling a BCN está sobrepassat per l'allau de queixes). Conclusió, si no volem un aeroport de Low-cost no utilitzem aquestes companyies. Si el vol va be el preu es competitiu, pero quan hi han problemes valores la diferencia de preu i pq es millor volar amb companyies no low-cost

  • Jordi Rius

    VY3157 des de Eivissa a BCN ...sortida prevista a les 18.40, son les 22.40 - quatre hores de demora i encara som a Eivissa ... el personal de terra inexistent , han anat canviant les hores d’embarcament sense cap mena de informació
    Ens han donat primer 6 i després 15 euros per “berenar” i “sopar” ... quan demanaves informació deien que ells no eren de Vueling, duien uniforme de Ibèria ... com si no fossin els mateixos ... el vol recordo que era un codi compartit
    El personal de vol al pujar a l’avio, ineficient, engreit, sarcàstic i sense cap dosi de humilitat o empatia que pugues relaxar l’ambient
    Ara ja a bord anuncien un nou retard de 20 minuts addicionals per restriccions de tràfic ... Increïble !!!
    Una prepotència per part de la companyia aèria que fa fàstic i un sentiment de impotencia per part nostre per no saber massa bé que fer... els de terra que no son ells i el de dalt que ells no tenen responsabilitat i que les queixes cadascú s’ha d’espavilar via AENA o el servei d’atencio al client
    Aquesta nit la gent que ha perdut els enllaços dormiran al aeroport ... ningú espera que els rebin amb un hotel a punt
    Quina pena ... des-de Barcelona tenim poques opcions

  • Carles Guàrdia Moreno

    Vol VY1280 de Vueling, dimarts 17, Barcelons-Zagreb. 8 hores de retard a la sortida. Cap explicació. Vales per 3 entrepans. Pèrdua de les maletes. 72 hores després diuen que estan "en cerca". Enormes dificultats per contactar per la xarxa. Encara pitjor pet telèfon. Cap contacte humà. Només robots de veu. Abandó o maltracte.

  • Ignasi Pons

    Bastant senzill, tornava de Chicago i vaig fer transbord a Madrid puntualment. El problema fou que el avio MAD-BCN va sortir amb dues hores de retard, tot i que va arribar amb una mica més de 1h 30min de retard degut al marge que li donen en el temps de vol.

    La raó fou raons meteorològiques, ja que a bcn hi havia tormenta. El dia va ser aquest dilluns 16 de Juliol.

    De res!

  • Joan Vives Reixach

    El problema és per no volar, és a dir, el revers, la creu, de la moneda!

    La nostra filla tenia un vol a Reykjavík per al 29 de juliol amb WOW Air, però per circumstàncies familiars no hi pot anar. Havíem contractat "la recomanada" assegurança de cancel·lació (https://wowair.es/informacion/servicios-adicionales/): ¿Necesita cancelar su reserva? ¡No se preocupe! Puedes comprar un seguro de cancelación con nosotros. Recomendamos a nuestros clientes la compra de protección de cancelación en el momento de realizar la reserva. Tenga en cuenta que no podrá añadir protección de cancelación más adelante.

    Doncs si no és per mort o malaltia molt greu de qui viatja o un familiar molt proper no et retornen ni cinc. A més, tant si truques com si escrius un correu ho has de fer en anglès i si no en saps... Ja no és la pretesa obligació de tracte en català, és que ni en castellà! La sensació és d'impotència i d'estafa, de publicitat enganyosa.

    No sé si és comú en la contractació de passatges per Internet, però aquesta és la nostra experiència amb WOW Air, no que et cancel·lin, sinó no poder cancel·lar!

  • Christopher Carnie

    Ginebra, dilluns 16 juliol. Desprès de anunciar un retràs de una hora, van anunciar que els tripulants ja havia passat el seu límit de hores de treballar i que Easyjet ha decidit anul·lar el vol. Tothom afora. Vam fer cua al punt d’informació de Easyjet a l’aeroport, però no havia altres vols (la de Vueling ja era anul·lada) i els vols del pròxim dia no tenien espai.
    Dimarts 17, doncs, tothom era a l’estació a Ginebra pel tren Ginebra-Barcelona. I van anunciar...un 'Retard Indeterminé' per ‘motius tècnics’. Casi havia motí a la via del tren.
    Però la historia te final feliç; vaig agafar el pròxim tren, i vaig passar un dia viatjant per França, amb un bon cafè a Lyon, i un dinar molt i molt bo a Nimes...

  • Carme Rosset Font

    Pont 1 maig. Vueling comunica que ens cancela vol a Split , 14 h abans de sortir, ens recoloca al vol de Zagreb del mateix día, ens cobra suplement, arrivem a mes de 500 km lluny del Lloc previst inicialmente,,perdem la reserva del cotxe ,el teniem reservat i pagat al aeroport de Split i tb perdem les dues nits de Dubrovnik pagades amb anterioritat.
    Motiu vaga controladors de France... Reclamen a través de la página de Vueling, resposta: si la cancelació es per motiu de vaga no tenim dret a reclamar.
    Es normal aquest desgavell? Hem deixat de volar amb Ryanair per impresentables , haurem de fer el mateix amb Vueling?

  • Carmem

    ?Solo se anulan los vuelos que entran o salen de barcelona? RARO RARO

  • M.Teresa Canal Baulenas

    El dia 4 de juliol Vueling tenia la sortida de Londres desde Gatwick a les 21 hores rebo un missatge que diu que sortirem a les 23 hores, al cap de 15 minuts surt en el panel que sortirem a les 22 hores ens embarquen diuen que estem esperant que ens donguin permís per enlair-nos, ens deixen a una pista mes de 1 hora i mitja dins l’avió esperant, no tenen ni el detall de no cobrar res per si volíem menjar alguna cosa, diuen que en el sur de França hi ha temporal al final a les 00,05 no sortim tot el viatge res de núvols tot clar o sigui temporal res de res, vàrem arribar a Barcelona a les 3 de la matinada ja que aquí es una hora mes que Londres.

  • Joan Puig Castro

    DILLUNS dia 16/07/2018. Vol cancelat a les 18.10 hores de Paris a Barcelona, aeroport d'Orly. Cancelat després d´ estar sentats ja a l'avió per sortir. Caos total. Explicació del capità. Que legalment portaba quasi 12 hores volant i no podia continuar. A la pregunta de on era l'equip de vol per sustituir un vol programat, ple i a les 18.10 hores, la resposta va ser que VUELING no tenia més gent. Increible. Al sortir a la terminal per mirar qué s'habia de fer: CAOS. VUELING habia cancelat el vol de les 18.10 i els seguents, més altres vols cap a Espanya (Valencia....). Mes de 400 persones apilotonades demanant una solució. Al conseguir arribar a la guixeta la proposta de solució va ser que poder DIJOUS o DIVENDRES conseguirien una plaça per tornar. INCREIBLE. Vaig marxar amb els meus propis mitjans via hotel a Paris i agafant el TGV del matí cap a Barcelona. Ara els meus advocats instrueixen la reclamació i la demanda.

  • Sonia Perez

    Dilluns 16/7/2018 Vueling em va cancel.lar el vol de Rennes (França) a Barcelona programat a les 23:10 de la nit. L’avió que ens havia de portar havia aterrat perfectament a l’hora prevista i per motius tècnics no ens va portar de tornada a Barcelona. Vueling ens va reprogramar un nou vol pel 20 de juliol per la app i el personal de terra de l’aeroport (no Vueling) ens va portar a un hotel ibis budget molt lluny de tot a les tres de la matinada. Només amb aigua de l’aixeta i alguna galeta. Vaig tornar en tren travessant frança pels meus propis medis i ara estic esperant que em compensin per tots aquests gastos i molèsties.